17 Ekim 2007 Çarşamba

Transformation Totem nedir?

merhaba arkadaşlar konuyu biraz değiştirmek istiyorum asıl amacım bu transformation totem nerden çıktığını öğrenmekti ve öğrendim şimdiki amacaım siz değerli arkadaşlarımında bilgilenmesi evet bu totem bifrost taşlarını kırdırınca çıkıyormuş bildiğiiz gibi bifros itemleri silindi faket silinmeyen tek bifrost itemi olarak bu totem kaldı bunu kullanmak için sunderesten transformation gem adında 11 k lık taşlardan almanız yeterli tabi önemli olan bunu bulmak evet bu totemin normal ts lerden farkı yok sadece sınırsız bi ts o kadar aklınıza 62 masteri gelsin kağıt ve master taşı olunca sonsuz kere masteri basabiliyorsunuz buda aynen öle totem ve ve ts gam oldukça kullanılabiliyor eğer karşınıza çıkarsa alın derim süper bi item bende dün maradonda gördüm hemn çektim 999 m den kolay kolay görünmez marketlerde satanı bulmak zordur yanii sanırım bilgilerimle aydınlatmışımdır sizi ne mutlu bana

Hiç yorum yok: