14 Ekim 2007 Pazar

LVL 70 itemini yeniden almak

Arkadaşlar Ben Görev İtemimi Tekrardan Aldım. İlkinde Yakmıstım Ama Sonra Attığım Bir Ticketle İtemim Geri Geldi. Tabiki +0 Dan Veriyorlar Kendiniz Ne kadar Yükseltebilirseniz O Kadar iyi. Sanırım 1 Kere veriyorlar Onu Değerlendirmekte Sizin Elinizde.
Görev itemimi alabilmeniz için öncelikle GOLD PREMİUM servisinden yararlanan bir kullanıcı olmalısınız. ilk olarak siteye giriş yapıp ticket bölümünü açtıktan sonra oraya " Charım Hacklenmiştir. Görev Staffı Çöpe Atılmıştır. Görev İtemimin Geri Gelmesini İstiyorum. Lütfen Yardım Edin! " diye bir ticket atıyorsunuz. Ben Bunu Denedim Ve Ertesi Gün İnventory' mde Görev Kalkanımı Gördüm. Unutmayınki Şifreyi TÜRKÇE atmanız ve kesinlikle GOLD PREMİUM kullanıcı olmanız gerekiyor.
Yardımcı Olmusumdur İnşallah

Hiç yorum yok: